اهدای  ۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش اداره بهزیستی آبادان

صبح امروز ۲۵ مهر ، آئین اهدای ۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش اداره بهزیستی آبادان با حضور حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان ، کردزنگنه معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان خوزستان و فریدون عبدی رئیس اداره بهزیستی آبادان و دیگر مسئولین شهری در محل اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،عبدی رئیس بهزیستی شهرستان آبادان در این باره گفت: این ۱۵ سری  جهیزیه‌ جمعا به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل یخچال،لباسشویی و اجاق گاز  می شد که توسط خیران و اعتبارات سازمان بهزیستی خریداری شده  و به نوعروسان  تحت پوشش این اداره اهدا شد.

وی  افزود: این اقدام خیرخواهانه  در راستای ترویج ازدواج آسان و حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمک به زوجین نیازمند برای تشکیل خانواده انجام شد.

عبدی در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب خیرین  در این امر خداپسندانه  ابراز امیدواری کرد که  تا پایان سال با مشارکت خیرین بتوانیم جهیزیه تعداد  بیشتری از زوجین  تحت پوشش را تامین و زمینه ازدواج آسان این عزیزان را فراهم آوریم. 

کد خبر 120047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد